Data: |
2015-16 |
Resum: |
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i les escoles i tendencies més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. - Conèixer, analitzar i reflexionar sobre aspectes didàctics del procés d'adquisició d'aprenentatges motors. - Dissenyar propostes didàctiques pràctiques adequades per estimular i afavorir l'aprenentatge motor. Saber explicar i dosificar activitats referides a les habilitats motrius bàsiques i especifiques, fonamentant-les en els coneixements teòrics adquirits. - Vivenciar i experimentar a través de les pràctiques a classe i de les Pràctiques Competencials Internes el procés d'ensenyament-aprenentatge del moviment humà i d'impartició d'activitats adients de caràcter educatiu. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Social [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |