Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135483
Anàlisi Industrial i Estratègia Competitiva [102312]
Grifell Tatjé, Emili
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Industry Analysis and Competitive Strategy
Títol variant: Análisis Industrial y Estrategia Competitiva
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Administració i Direcció d'Empreses [950] ; Economia [952] ; Administració i Direcció d'Empreses [1102] ; Economia [1280]
Titulació: Economia [2501573] ; Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572]
Resum: Els objectius bàsics que es persegueixen en finalitzar el curs són que l'alumne es familiaritzi amb els conceptes i instruments bàsics de l'anàlisi industrial, així com de la seva utilitat per a la formulació de l'estratègia competitiva de les empreses, i assoleixi una millor comprensió dels mecanismes que l'empresa disposa per a generar beneficis. Els objectius més avançats són que l'alumne sàpiga fer una valoració de la estratègia competitiva realitzada per l'empresa, quantificar el valor creat associat a l'estratègia i comprengui els mecanismes de repartiment i apropiació.
Resum: Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the student, which include acquaintance with basic concepts and instruments which are commonly used in industrial analysis, along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive strategy, thus attaining a better understanding of available mechanisms which businesses have to generate profits. More advanced goals also include assessing business competitive strategy, quantification of value creation associated with strategy, and the understanding of value sharing and appropriation mechanisms.
Llengua: Català.



Català
6 p, 63.2 KB

Anglès
6 p, 63.4 KB

Castellà
6 p, 64.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir