Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135518
Màrqueting I [102353]
Eusebio, Rossano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing I
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Administració i Direcció d'Empreses [950] ; Economia [952] ; Administració i Direcció d'Empreses [1102] ; Economia [1280]
Titulació: Economia [2501573] ; Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572]
Resum: El màrqueting representa una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió del departament de màrqueting i del departament de la Direcció Comercial. Una formació en gestió comercial i màrqueting és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Administració i Direcció d'Empreses cap a empreses de tots els sectors productius. És també important pels graduat en Economia per a tenir una visió global del funcionament de l'àrea de màrqueting de l'empresa. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el seu treball i poder crèixer dins l'estructura de l'organització. Els coneixements de màrqueting s'adquireixen a través de 2 assignatures obligatòries: màrqueting I i màrqueting II. Aquestes dues assignatures són obligatòries de tercer curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura en particular proporciona a l'alumne una formació integral a l'àmbit del màrqueting estratègic deixant a l'assignatura de màrqueting II la formació a l'àmbit del màrquieting operatiu. Al finalitzar el curs l'alumne ha de ser capaç de: - Entendre i saber valorar els principals conceptes i eines del màrqueting. - Fer un anàlisi intern i extern de l'empresa i determinar un diagnòstic de la situació comercial. - Valorar la importància de les relacions a llarg termini amb els clients.
Resum: Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. This training in commercial management and marketing is necessary for graduates in Business Administration and Management to be able to work in companies in any production sector. It is also important for graduates in Economics to have a global view of the way that the marketing sections of companies work. In all these situations students have to have a broad overview of business management in order to carry out their work and be able to grow within the organisation. Marketing knowledge is acquired through two different subjects: Marketing I and Marketing II. These are both obligatory in the third year when students will already have basic training in the way businesses work. This subject in particular offers students a comprehensive training in the area of marketing and Marketing II cover the operation side of marketing. On completing the course students should be able to: - Understand and know how to evaluate the main marketing concepts and tools. - Make internal and external analyses of the company and make diagnostic decisions about the commercial situation. - Understand the importance of long term client relations.
Llengua: Català.



Català
5 p, 27.6 KB

Anglès
4 p, 25.9 KB

Castellà
5 p, 27.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir