Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/136280
Francès Instrumental II [103382]
Fuentes Crespo, Sandrine
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Estudis d'Anglès i Francès [997] ; Estudis de Francès i Català [999] ; Estudis de Francès i de Clàssiques [1002] ; Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Titulació: Estudis d'Anglès i Francès [2501913] ; Estudis de Francès i de Clàssiques [2501856] ; Estudis de Francès i Espanyol [2501857] ; Estudis de Francès i Català [2501818]
Resum: L'assignatura Francès Instrumental II forma part de la formació bàsica dels estudiants del grau d'Estudis Francesos així com dels estudiants dels Graus d'Estudis de francès i català, Estudis de francès i espanyol, Estudis de francès i anglès i Estudis de francès i clàssiques. Com a assignatura de formació bàsica és un assignatura que obligatòriament s'ha de cursar. Aquesta assignatura introdueix a l'estudiant a l'ús de la llengua francesa escrita i oral actual. El contingut d'aquesta assignatura té com a objectiu la formació en llengua francesa instrumental de l'estudiant a través de la producció i comprensió de documents de diferent tipologia en llengua francesa actual (nivell A2+). Els objectius de l'assignatura són que l'estudiant sigui capaç de: - comprendre frases i expressions relacionades amb temes familiars i concrets (per exemple, informacions personals, família, compres, geografia local, ocupació……) - comunicar-se en situacions habituals sobre temes familiars i concrets. - descriure de manera extensa aspectes de la seva experiència o bagatge personal, aspectes de l'entorn immediat i assumptes relacionats amb necessitats immediates. - desenvolupar-se en gairebé totes les situacions que es presentin durant un viatge a un país on es parli aquesta llengua.
Llengua: Català.



Català
6 p, 30.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir