Data: |
2015-16 |
Resum: |
Optativa que forma part de la menció de Llengues de la titulació de Mestre de Primària i que es dedica a aprofundir sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengues oficials. S'orienta a reflexionar sobre els reptes més difícils que presenten les pràctiques de la formació linguística dels escolars a Catalunya i a trobar plantejaments didàctics per treballar a les aules. S'organitza amb un treball de seminari que posa en contacte constantment les pràctiques docents i els marcs teòrics que les fonamenten i expliquen. Els objectius consisteixen a assolir coneixements i habilitats en els seguents aspectes de la didàctica de la llengua. - La selecció i la integració dels diferents tipus de continguts linguístics i comunicatius del currículum en unitats d'ensenyament i aprenentatge inspirades en els resultats de les recerques actuals, unitats que s'acostumen a anomenar "projectes". - La consideració del multilinguisme de la nostra societat i del currículum escolar com a fets que determinen la planificació dels aprenentatges linguístics i les propostes d'intervenció a les aules. - L'observació reflexiva de la realitat de l'aula en relació amb els coneixements aportats per la investigació didàctica com un element clau per a la innovació docent i la millora de l'educació a les escoles del nostre país. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Infantil [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |