Date: |
2015-16 |
Abstract: |
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica. Tenint en compte els aprenentatges dels mòduls anteriors, s'aprofundirà en l'estudi de les situacions d'aula a l'hora de dissenyar activitats de treball pràctic, de comunicar-se oralment o mitjançant eines digitals i d'avaluar el progrés de l'alumnat S'abordaran les següents temàtiques: Resolució de problemes i treball experimental o indagació en educació científica i matemàtica. Possibilitats i límits de l'ús d'eines digitals en l'ensenyament de les ciències i les matemàtiques. Comunicació i interacció a l'aula. Seguiment de la construcció de coneixement i avaluació. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Recerca en Educació [4313815] |
Study plan: |
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |