La importancia de la presencia cultural en la diplomacia española
Doñate Pérez, Blanca
Martí Escayol, Maria Antònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Título variante: |
Importància de la presència cultural en la diplomàcia espanyola |
Título variante: |
Importance of the cultural presence in Spanish diplomacy |
Fecha: |
2015 |
Resumen: |
La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. |
Resumen: |
L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. |
Resumen: |
The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Estudis d'Àsia Oriental [2500244] |
Plan de estudios: |
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Diplomacia pública ;
Marca España ;
Diplomacia cultural en asia ;
Poder blando ;
Instituto Confucio- Instituto Cervantes ;
Diplomàcia pública ;
Marca Espanya ;
Diplomàcia cultural a àsia ;
Poder moll ;
Institut Confuci- Institut Cervantes ;
Public diplomacy ;
Brand Spain ;
Cultural diplomacy in asia ;
Soft power ;
Institute Confucius- Institute Cervantes |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Traducción e Interpretación. TFG
Registro creado el 2016-02-24, última modificación el 2024-05-19