L'ensenyament de l'equilibri químic a secundària : repte i propostes educatives
Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Fecha: 2013
Resumen: En l'article següent es discuteixen les principals dificultats del model d'equilibri químic a l'hora de dissenyar una seqüència d'ensenyament-aprenentatge així com es descriu i justifica el disseny d'una pràctica de laboratori al voltant del contingut esmentat.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Capítol de llibre
Materia: Equilibri químic ; Ensenyament i aprenentatge de les ciències ; Concepcions alternatives
Publicado en: Aportacions de futur sobre l'ensenyament de la Química a Catalunya. Actes de les 1es JEQC, 2013, p. 115-126



12 p, 240.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2016-04-20, última modificación el 2022-11-14



   Favorit i Compartir