Máster universitario en Marketing
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Màster en Màrqueting
Fecha: Bellaterra 2011
Resumen: El màster en Màrqueting respon a la creixent demanda d'especialistes amb una formació específica en màrqueting i en investigació de mercats, motivada pels notables canvis que han experimentat els mercats actuals. L'engrandiment del panorama competitiu conegut com a globalització dels mercats, els avenços tecnològics i el ritme en què se succeeixen els canvis en els gustos i en els hàbits de consum de la societat actual han donat lloc a la necessitat de professionals que comptin amb una gran capacitat d'anàlisi, coneixements avançats en l'ús dels instruments que faciliten aquestes anàlisis i que siguin capaços de liderar i prendre decisions que representin solucions a aquests problemes actuals.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màsters
Documento: Altres



Memòria
77 p, 1.9 MB

Publicació BOE
1 p, 191.6 KB

Resolució verificació
1 p, 759.1 KB

Avaluació AQU
4 p, 101.1 KB

Resolució acreditació
2 p, 82.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Memorias de titulaciones

 Registro creado el 2016-05-17, última modificación el 2024-01-25



   Favorit i Compartir