Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160422
Biogeografia [101617]
Pèlachs Mañosa, Albert
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Geografia i ordenació del territori [824]
Titulació: Geografia i ordenació del territori (modalitat presencial) [2501002]
Resum: Els estudiants, mitjançant l'estudi de l'assignatura, han de ser capaços d'identificar, descriure, explicar, classificar i determinar les principals espècies vegetals de Catalunya i els paisatges que configuren. En acabar, l'alumne serà capaç d'analitzar i interpretar un paisatge posant especial atenció en la seva dinàmica i els diferents éssers vius que el composen. D'aquesta manera, l'assignatura de Biogeografia es proposa tres tipus d'objectius formatius clarament diferenciats i que es basen en sis categories de complexitat cognitiva creixent: coneixement (1), comprensió (2), aplicació (3), anàlisi (4), síntesi (5) i avaluació (6). Per això, a cadascun dels objectius descrits a continuació se'ls ha assignat una categoria cognitiva determinada. 4. 1 Objectius de coneixement. Els estudiants seran capaços de: 1. Identificar i explicar breument els principals paisatges de Catalunya (1 i 2) 2. Aplicar tècniques d'identificació de tàxons de biodiversitat a qualsevol paisatge (3 i 4) 3. Formular propostes d'actuació en base a un conflicte territorial a resoldre (4 i 5) 4. Avaluar els aspectes positius i negatius de l'estudi de cas plantejat (6). 4. 2. Objectius d'habilitats. Els estudiants seran capaços de: 1. Aplicar tècniques d'anàlisi en base a la cartografia digital treballada (3) 2. Aplicar programes adequats a la presentació de materials gràfics i escrits (3) 3. Explicar de forma analítica i sintètica un paisatge (4) 1 4. Dissenyar i formular propostes d'actuació en front a un problema territorial (5 i 6) 4. 3. Objectius transversals. Els estudiants seran capaços de: 1. Gestionar informació i tractar-la analíticament (6). 2. Treballar amb un nivell elevat de qualitat científica i ètica (5 i 6) 3. Capacitat per a resoldre problemes (4, 5 i 6).
Llengua: Català



Català
6 p, 83.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-08, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir