Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161377
L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580]
Dooly Owenby, Melinda Ann
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Learning a Foreign Language (English) in Primary Education through ICT
Títol variant: El aprendizaje de lengua extranjera (inglés) en la educación primaria mediante las TIC
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Aquest curs és obligatori pels alumnes matriculats en la menció d'anglès i optatiu per a qualsevol alumne d'educació primària. És adreçada a tots els futurs mestres interessats en integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i treball col·laboratiu. La menció de llengua anglesa aspira a obrir el camí de la capacitació del professorat d'educació primària per a tasques docents relacionades amb l'ensenyament de llengües estrangeres, i la utilització d'aquestes llengües per a la participació de les escoles en programes internacionals de mobilitat i de promoció del plurilingüisme. Els continguts del curs inclouen els principis bàsics d'ensenyament com es recomana en documents recents a nivell Europeu, com el European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL, 2007). El curs té com a objectiu ajudar els mestres a facilitar les competències comunicatives dels alumnes, dissenyar i aplicar eficaçment tasques d'aprenentatge d'idiomes, utilitzar projectes per a l'aprenentatge d'idiomes, desenvolupar criteris d'avaluació mitjançant descriptors de competències, promoure la sensibilització i consciència lingüística i intercultural i reflexionar sobre la pràctica docent com a eina valuosa per a la formació permanent -tot allò a través de l'ús de tecnologies, sobre tot la media social. Anglès com a llengua franca (ELF) serà l'idioma de la comunicació acadèmica dels estudiants i professors en aquest curs, d'acord a l'alta demanda per part dels agents socials a Catalunya i la Unió Europea. ELF s'inclouen tant documents escrits (material docent, lectures, etc. ) i documents audiovisuals (vídeo-conferències, comunicació virtual, etc. ) Altres idiomes (francès, espanyol, català) també es pot usar en determinades circumstàncies (lectura). En resum, aquest curs té com a objectiu ajudar els futurs professors per organitzar l'ensenyament i l'aprenentatge d'una llengua estrangera a través de projectes telecol·laboratius per a l'aprenentatge de llengües que permeten als participants a desenvolupar les seves pròpies competències comunicatives i interculturals a través de l'ús empíric d'aquests mateixos processos d'aprenentatge.
Resum: This course is compulsory for any student enrolled in the English as a Foreign Language Minor and an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher. It is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. For students who are undertaking the completion of the minor in English as a Foreign Language (EFL), this course is compulsory. The teaching minor aims to prepare primary education teachers in specific knowledge related to the teaching and learning of foreign languages, as well as explore how to use languages in school-wide participation in international mobility programs and to promote multilingualism. The contents of the course include the core teaching principles as recommended in recent European documents such as the European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL, 2007). The course aims to help teachers facilitate learners' communicative competences, effectively design and implement learning tasks, efficiently implement project-based language learning, develop evaluation criteria that uses competence descriptors, promote students' language and intercultural awareness and reflect on teaching practice as a valuable tool for training, all of this facilitated through the use of technology, especially social media. English as a lingua franca (ELF) will be the language of scholarly communication by students and teachers in this course, in accordance to the high demand from education stakeholders in Catalonia and the European Union. ELF will include both written documents (syllabus, readings, etc. ) and audiovisual documents (video-conferences, online communication, etc. ). Other languages (e. g. French, Spanish, Catalan) may also be used in certain circumstances (reading assignments). In summary, this course aims to help future teachers organize the teaching and learning of a foreign language through telecollaborative language learning projects while providing the course participants opportunities to develop their own skills and intercultural communication through empirical use of these same learning processes.
Resum: Este curso es obligatorio para los alumnos matriculados en la mención de inglés y optativo para cualquier alumno de educación primaria. Es dirigida a todos los futuros maestros interesados en integrar el uso de las tecnologías para promover el aprendizaje de lenguas y trabajo colaborativo. La mención de lengua inglesa aspira a abrir el camino de la capacitación del profesorado de educación primaria para tareas docentes relacionadas con la enseñanza de lenguas extranjeras, y la utilización de estas lenguas para la participación de las escuelas en programas internacionales de movilidad y de promoción del plurilingüismo. Los contenidos del curso incluyen los principios básicos de enseñanza como se recomienda en documentos recientes a nivel Europeo, como el European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL, 2007). El curso tiene como objetivo ayudar a los maestros a facilitar las competencias comunicativas de los alumnos, diseñar y aplicar eficazmente tareas de aprendizaje de idiomas, utilizar proyectos para el aprendizaje de idiomas, desarrollar criterios de evaluación mediante descriptores de competencias, promover la sensibilización y conciencia lingüística e intercultural y reflexionar sobre la práctica docente como herramienta valiosa para la formación permanente -todo aquello a través del uso de tecnologías, sobre todo la media social. Inglés como lengua franca (English as a Lingua Franca: ELF) será el idioma de la comunicación académica de los estudiantes y profesores en este curso, de acuerdo a la alta demanda por parte de los agentes sociales en Cataluña y la Unión Europea. ELF incluyen tanto documentos escritos (material docente, lecturas, etc. ) y documentos audiovisuales (video-conferencias, comunicación virtual, etc. ) Otros idiomas (francés, español, catalán) también se puede usar en determinadas circunstancias (lectura). En resumen, este curso tiene como objetivo ayudar a los futuros profesores para organizar la enseñanza y el aprendizaje de una lengua extranjera a través de proyectos telecolaborativos para el aprendizaje de lenguas que permiten a los participantes a desarrollar sus propias competencias comunicativas e interculturales a través del uso empírico de estos mismos procesos de aprendizaje.
Llengua: Català



Català
6 p, 90.6 KB

Anglès
6 p, 91.8 KB

Castellà
6 p, 88.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir