Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164524
Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques [43195]
Deulofeu Piquet, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1215]
Titulació: 4314496 [4314496]
Resum: La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. En finalitzar el Màster els estudiants han d'assolir els següents objectius: 1. Adquirir el coneixement didàctic necessari per iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Aplicar els coneixements didàctics i de resolució de problemes a l'exercici de la docència com a professor de matemàtiques en centres i instituts d'educació secundària. 3. Integrar els coneixements de didàctica de les matemàtiques apresos en el curs, les vivències adquirides en la realització del pràcticum en els centres de secundària i les propostes d'innovació i recerca del treball final del Màster, per enfrontar-se a la complexitat de la professió com a docent en l'educació secundària. 4. Comunicar les seves decisions i conclusions com especialista en matemàtiques de manera clara i sense ambigüitats a l'alumnat, a les seves famílies i a la resta de professionals, aportant arguments a les pròpies afirmacions a partir d'una correcta presa de decisions basada en la reflexió sobre la 1 4. les pròpies afirmacions a partir d'una correcta presa de decisions basada en la reflexió sobre la responsabilitat social i ètica que implica l'exercici de la docència. 5. Valorar la importància de la formació continuada a l'hora d'ensenyar matemàtiques i adquirir les habilitats necessàries per poder realitzar aquesta formació tant de manera autònoma com en equip amb altres professionals.
Resum: La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. Al finalizar el Máster los estudiantes tienen que lograr los siguientes objetivos: 1. Adquirir el conocimiento didáctico necesario para iniciarse en el ejercicio de la docencia en la educación secundaria. 2. Aplicar los conocimientos didácticos y de resolución de problemas al ejercicio de la docencia como profesor de matemáticas en centros de educación secundaria. 3. Integrar los conocimientos de didáctica de las matemáticas aprendidos en el curso, las vivencias adquiridas en la realización del pràcticum en los centros de secundaria y las propuestas de innovación e investigación del trabajo final del Máster, para enfrentarse a la complejidad de la profesión como docente en la educación secundaria. 4. Comunicar sus decisiones y conclusiones como especialista en matemáticas de manera clara y sin ambigüedades al alumnado, a sus familias y al resto de profesionales, aportando argumentos a las propias afirmaciones a partir de una correcta toma de decisiones basada en la reflexión sobre la responsabilidad 1 afirmaciones a partir de una correcta toma de decisiones basada en la reflexión sobre la responsabilidad social y ética que implica el ejercicio de la docencia. 5. Valorar la importancia de la formación continuada a la hora de enseñar matemáticas y adquirir las habilidades necesarias para poder realizar esta formación tanto de manera autónoma cómo en equipo con otros profesionales.
Llengua: Català



Català
5 p, 81.6 KB

Castellà
5 p, 81.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir