Disseny de recursos per atendre les necessitats educatives especials en l'àmbit no formal en col·laboració amb el Centre de Recuperació d'Animals Marins
Marsal Palomas, Jordina
Valdés Sánchez, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2017
Descripción: 87 pag.
Resumen: L'educació inclusiva s'ha convertit en un repte dins l'àmbit educatiu i a la societat en general, això implica un procés i uns canvis en la manera de pensar i entendre les relacions d'igualtat. Així doncs, aquest treball pretén posar un granet d'inclusió dins l'àmbit de l'educació no formal, concretament al Centre de Recuperació d'Animals Marins, fundació dedicada a la protecció del medi marí i de les espècies amenaçades que hi habiten. El treball proporciona estratègies i recursos als educadors per atendre les Necessitats Educatives Especials i aportar tècniques per incloure tot l'alumnat a les activitats.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [896]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Educació inclusiva ; Educació no formal ; Necessitats Educatives Especials



87 p, 1.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2018-02-22, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir