Els estils motivacionals de les mares marroquines, immigrants a Catalunya, en l'educació dels seus fills i filles. Una anàlisi comparativa entre capitals culturals
Vicens Yagüe, Sara
Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2017
Description: 31 pag.
Abstract: Es presenta, a continuació, un estudi qualitatiu, en què analitzem els estils motivacionals que les mares marroquines, residents a Catalunya, transmeten als seus fills i filles durant l'escolarització infantil i primària. Els resultats de la investigació, analitzats en funció del nivell d'estudis de les famílies, posen sobre la taula l'elevat grau d'interès i expectatives que aquestes dipositen vers l'educació i, ens permeten veure de quina manera motiven i encoratgen als seus fills/es a estimar l'escola, per assolir la felicitat.
Abstract: We are going to present a qualitative study, where we analyse the motivational styles that the Moroccan mothers, resident in Catalonia, transmit to his children during the childhood and primary education. The results of the research, were analysed according the level of studies of the families. This information shows the degree elevated of interest and expectations that families have in the education and, leaves us see how they do to motivate and encourage to his children to love the school and attain the happiness.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Educació Infantil [2500797]
Study plan: Grau en Educació Infantil [847]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Estils motivacionals ; Motivació intrínseca ; Motivació extrínseca ; Mares marroquines ; Expectatives ; Capital cultural ; Educació ; Motivational styles ; Intrinsic motivation ; External motivation ; Moroccan mothers ; Expectations ; Level of studies ; Education



31 p, 1.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. TFG

 Record created 2018-06-19, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir