Formació Inicial en Noves Tecnologies. El treball amb webs per a l'aprenentatge : una experiència
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Kilbourn, Brent (Universitat de Toronto)

Fecha: 2006
Resumen: L'article planteja l'experiència d'un grup d'estudiants de l'ensenyament de mestre (infantil i primària) que treballen el concepte de web per a l'aprenentatge al llarg de l'assignatura de primer curs de noves tecnologies aplicades a l'educació. El concepte de web per a l'aprenentatge fa referència a aquelles webs que elaboren els estudiants (futurs mestres), en què s'incideix en tres elements clau: procés, estructura i contingut.
Resumen: This paper discusses the construction of websites as a vehicle for helping pre-service teachers to learn information technology skills and to think about the integration of technology in the classroom. Coherent Website is the term given to websites whose primary goal is learning and are characterised by a collaborative process, an integrative structure, and an educational content.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Formació inicial ; Noves tecnologies ; Pàgines web ; Procés ; Col·laboració ; Infantil ; Primària
Publicado en: Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 4 (2006) , p. 101-112, ISSN 2013-9594

Adreça original: http://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/3873


12 p, 147.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2018-12-13, última modificación el 2023-07-31



   Favorit i Compartir