Física : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Calvo Iglesias, Encina (Universidade de Santiago de Compostela)
Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona)
Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant)
Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
Publicación: |
Xarxa Vives d'Universitats 2018 |
Descripción: |
40 pag. |
Resumen: |
La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària de física que presenta l'autora, ofereix orientacions i recomanacions per a eludir els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta és singular perquè s'adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en què, d'una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i, d'una altra, els continguts curriculars -formals-, almenys a priori, no conviden a pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere. |
Nota: |
Aquesta col·lecció de guies està impulsada pel Grup de Treball d'Igualtat de gènere de la Xarxa Vives d'Universitats |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Colección: |
Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere |
Documento: |
Documents institucionals |
Materia: |
Física ;
Ensenyament universitari ;
Estudis de gènere ;
Perspectiva de gènere |
ISBN: |
9788409058907 |
El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones >
Documentos institucionales
Registro creado el 2019-11-25, última modificación el 2022-12-11