Propostes i orientacions per a la lectura del Prometeu encadenat
Torné i Teixidó, Ramon (Institut Ferran Casablancas (Sabadell))

Fecha: 2019
Resumen: L'autor proposa cinc aspectes que, al seu parer, caldria abordar a les aules d'ensenyament secundari per a la lectura de la tragèdia d'Èsquil, El Prometeu encadenat. Es tracta d'una variada riquesa antropològica, religiosa, artística que convé mostrar als joves lectors mitjançant algunes notes. L'autor també proporciona en annex una proposta de guia i treball de lectura d'aquesta peça.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Prometeu ; Mite ; Tragèdia ; Guia de lectura
Publicado en: Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 41-46, ISSN 2013-682X



6 p, 195.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Methodos
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2020-02-18, última modificación el 2021-08-07



   Favorit i Compartir