Didàctica de la Música [40825]
Viladot Vallverdu, Laia
Casals Ibañez, Albert
Pérez Moreno, Jèssica
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: Music Teaching
Títol variant: Didáctica de la Música
Data: 2020-21
Resum: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar al llarg del cilce vital (sobretot en relació a l'educació reglada), així com l'aportació de models i recursos per a les diferents etapes educatives i contextos formals d'aprenentatge. Es plantegen els objectius següents: · Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. · Conèixer i analitzar diferents formats d'interactivitat a l'aula (professor-alumne i alumne-alumne). · Conèixer els elements del currículum i els processos de programació en didàctica de la música. 1 · Conèixer els elements del currículum i els processos de programació en didàctica de la música. . Reflexionar sobre l'avaluació a l'àrea de música. · Conèixer tendències i problemàtiques a l'entorn de la tasca del professorat de música en les diverses etapes de l'educació. · Conèixer les problemàtiques fonamentals de la recerca en l'àmbit de les didàctiques específiques, i de la música en particular. · Ser capaç de formular i fonamentar principis psicopedagògics en relació a la pròpia tasca docent.
Resum: . Apropiarse de diferentes teorías y concepciones del aprendizaje como herramienta para el análisis y reflexión de la propia ta · Comprender los procesos comunicativos que hacen posible enseñar y aprender. · Conocer y analizar diferentes formatos de interactividad en el aula (profesor-alumno · Conocer los elementos del currículo y los procesos de programación en didáctica de . Reflexionar sobre la evaluación en el área de música. · Conocer tendencias y problemáticas en torno a la labor del profesorado de música e · Conocer las problemáticas fundamentales de la investigación en el ámbito de las did · Ser capaz de formular y fundamentar principios psicopedagógicos en relación a la pr.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [4312637]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 117.6 KB

Anglès
7 p, 115.6 KB

Castellà
7 p, 115.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-17, darrera modificació el 2023-09-17



   Favorit i Compartir