Direcció Estratègica [43408]
Giménez, Víctor
Blabia Girau, Daniel
Guallarte Nuez, Carlos
Guerrero Boned, Santiago
Capelleras i Segura, Joan-Lluís
Urbano, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Strategic Management
Títol variant: Dirección Estratégica
Data: 2020-21
Resum: La posada en operació de les estratègies de negocis és un element clau perquè una organització assoleixi resultats òptims. El desenvolupament i l'aplicació de plans estratègics s'ha convertit en un element clau d'èxit per a la gestió de les empreses hoteleres, molt especialment després de l'augment de la globalització i l'augment de la competència que s'ha originat. Aquest mòdul aborda la complexitat d'aquest procés i proporciona les eines necessàries per dissenyar plans estratègics hotelers i aconseguir la seva adequada instrumentació. Així mateix, s'examina la capacitat de les organitzacions per crear un avantatge competitiu sostenible. L'objectiu és optimitzar la capacitat dels estudiants de pensar estratègicament i de diagnosticar situacions des d'una perspectiva estratègica. Els objectius són: 1 Comprendre la importància de la formulació estratègica Conèixer l'entorn actual del sector hoteler internacional i realitzar una anàlisi del mateix Analitzar la viabilitat d'un projecte hoteler Identificar les estratègies dels grups hotelers Comprendre els elements claus de l'estratègia d'expansió i de asset management Formular i presentar un pla estratègic Desenvolupar la capacitat d'emprenedoria i Intraemprendimiento Analitzar i formular estratègies de Responsabilitat Social Corporativa.
Resum: La puesta en operación de las estrategias de negocios es un elemento clave para que una organización alcance resultados óptimos. El desarrollo y la aplicación de planes estratégicos se ha convertido en un elemento clave de éxito para la gestión de las empresas hoteleras, muy especialmente tras el aumento de la globalización y el aumento de la competencia que se ha originado. Este módulo aborda la complejidad de este proceso y proporciona las herramientas necesarias para diseñar planes estratégicos hoteleros y lograr su adecuada instrumentación. Asimismo, se examina la capacidad de las organizaciones para crear una ventaja competitiva sostenible. El objetivo es optimizar la capacidad de los estudiantes de pensar estratégicamente y de diagnosticar situaciones desde una perspectiva estratégica. Se presta especial atención a la formulación práctica de estrategias en las cadenas hoteleras. Los objetivos son: 1 Los objetivos son: Comprender la importancia de la formulación estratégica Conocer el entorno actual del sector hotelero internacional y realizar un análisis del mismo Analizar la viabilidad de un proyecto hotelero Identificar las estrategias de los grupos hoteleros Comprender los elementos claves de la estrategia de expansión y de asset management Formular y presentar un plan estratégico Desarrollar la capacidad de emprendimiento e intraemprendimiento Analizar y formular estrategias de Responsabilidad Social Corporativa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió d'Empreses Hoteleres [4314928]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.8 KB

Anglès
4 p, 101.7 KB

Castellà
4 p, 102.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-31, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir