Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410]
Giménez, Víctor
Blabia Girau, Daniel
Oller Nogués, Jordi
Coromina, Òscar
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Marketing and Comercialisation Management
Títol variant: Dirección de Marketing y Comercialización
Data: 2020-21
Resum: El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. Es presta especialment interès als aspectes més rellevants en la gestió pràctica del màrqueting hoteler com són la comercialització a través de TTOO i / o canals electrònics (e-commerce), la gestió de tarifes (revenue management), el branding i la imatge / comunicació corporativa com a element posicionador clau en les cadenes hoteleres. Es presta especial atenció als canvis en la distribució hotelera que s'estan vivint en els últims anys. Els objectius són: Facilitar els elements necessaris per confeccionar un pla de màrqueting Mostrar les relacions entre el pla de màrqueting i el pla financer Mostra els elements claus de gestió de marques Donar a conèixer els informes claus en el sector per a l'anàlisi de la competència, la fixació de preus i 1 Donar a conèixer els informes claus en el sector per a l'anàlisi de la competència, la fixació de preus i la política comercial Mostrar la importància de la gestió de les xarxes socials i altres eines on-line.
Resum: El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. Se presta especialmente interés a los aspectos más relevantes en la gestión práctica del marketing hotelero como son la comercialización a través de TTOO y/o canales electrónicos (e-commerce), la gestión de tarifas (revenue management), el branding y la imagen/comunicación corporativa como elemento posicionador clave en las cadenas hoteleras. Se presta especial atención a los cambios en la distribución hotelera que se están viviendo en los últimos años. Los objetivos son: Facilitar los elementos necesarios para confeccionar un plan de marketing Mostrar las relaciones entre el plan de marketing y el plan financiero Mostrar los elementos claves de gestión de marcas Dar a conocer los informes claves en el sector para el análisis de la competencia, la fijación de precios 1 Dar a conocer los informes claves en el sector para el análisis de la competencia, la fijación de precios y la política comercial Mostrar la importancia de la gestión de las redes sociales y otras herramientas on-line.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió d'Empreses Hoteleres [4314928]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.4 KB

Anglès
4 p, 101.0 KB

Castellà
4 p, 101.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-31, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir