Panel 6. Training
Yan, Jackie Xiu (City University of Hong Kong)
Luo, Kangte (City University of Hong Kong)
Braga, Klístenes Bastos (Universidade Estadual do Ceará)
Araújo, Vera Lúcia Santiago (Universidade Estadual do Ceará)
Jekat, Susanne Johanna (ZHAW Zurich University of Applied Sciences, IUED)
Jankowska, Anna (Universiteit Antwerpen)

Fecha: 2021
Nota: Assessing audio description quality in interpreting classes: problems focus in students' live AD performance / Jackie Xiu Yan (City University of Hong Kong), Kangte Luo (City University of Hong Kong) ; Teacher training in AD: producing accessible video classes / Klístenes Bastos Braga (State University of Ceará) ; Vera Lúcia Santiago Araújo (State University of Ceará) ; A review of recent ZHAW BA and MA theses on audio description / Susanne Johanna Jekat (ZHAW Zurich University of Applied Sciences, IUED). Chair: Anna Jankowska (University of Antwerp)
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: ARSAD: 8th Advanced Research Seminar on Audio Description
Documento: Vídeo

8th Advanced Research Seminar on Audio Description (ARSAD): https://ddd.uab.cat/record/237479


1 p, 90.6 KB

Assessing audio description quality in interpreting classes: problems focus in students' live AD performance

Teacher training in AD: producing accessible video classes

A review of recent ZHAW BA and MA theses on audio description

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > TransMedia Catalonia
Documentos gráficos y multimedia > Vídeos

 Registro creado el 2021-03-12, última modificación el 2023-06-08



   Favorit i Compartir