Publicació: |
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Estudis d'Història Cultural, 2020 |
Resum: |
A partir del estudio de manuales de educación secundaria obligatoria en España se aprecia la presencia en los textos de los temas clásicos de la leyenda negra, de una manera acrítica. Según los autores no se explicita en el discurso, pero la narrativa del manual está impregnada de su esencia. |
Resum: |
From the study of compulsory secondary education manuals in Spain, the presence in the texts of the classic themes of the black legend can be appreciated , in an uncritical way. According to the authors, it is not explicit in the speech, but the narrative of the manual is impregnated with its essence. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Capítol de llibre |
Matèria: |
Leyenda Negra ;
Sistema educativo ;
España ;
Libros de Texto ;
Siglo XX ;
Siglo XXI ;
Black Legend ;
Educational system ;
Spain ;
Textbooks ;
20th century ;
21st century |
Publicat a: |
Pasados y presente. Estudios para el profesor Ricardo García Cárcel, 2020, p. 115-128 |