Working with ESO Students in a Successful and Innovative Complex Environment : Can Guided Tasks Improve their Writing Skills?
Magrané Batet, Neus
Lorenzo Galés, Maria Nieves, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2021
Description: 52 pag.
Abstract: The educational reform that is currently being carried out is changing the way learning takes place. It is our duty as educators to consider these changes and adapt our teaching methods to make the most out of our students. The best way to do so is through Action Research. This paper presents and analyses data taken from a high school in Catalonia with the aim of showing whether Guided Tasks and Task-based Learning can make students improve their writing skills while they contribute towards the creation of a desired work environment.
Abstract: La reforma educativa que s'està duent a terme actualment està canviant la manera en què l'aprenentatge es duu a terme. El nostre deure com a educadors és tenir en compte aquests canvis i adaptar els nostres mètodes d'ensenyament per treure el màxim profit dels nostres estudiants. La millor manera de fer-ho és mitjançant la Investigació-Acció. Aquest article presenta i analitza les dades extretes d'un institut de Catalunya amb l'objectiu de mostrar si les tasques guiades i l'aprenentatge basat en tasques poden fer que els estudiants millorin les seves habilitats d'escriptura alhora que contribueixen a la creació d'un entorn de treball desitjat.
Abstract: La reforma educativa que se está llevando a cabo actualmente está cambiando la forma de aprender. Es nuestro deber como educadores considerar estos cambios y adaptar nuestros métodos de enseñanza para sacar todo lo posible de nuestros estudiantes. La mejor manera de hacerlo es a través de la Investigación-Acción. Este artículo presenta y analiza datos extraídos de un instituto en Cataluña con el objetivo de mostrar si las Tareas Guiadas y el aprendizaje por tareas pueden hacer que los estudiantes mejoren sus habilidades de escritura a la vez que contribuyen a la creación de un entorno de trabajo deseado.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4314496]
Study plan: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218] ; Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Action Research ; Guided Tasks ; Task-based Learning ; Work environment ; Writing skills ; Investigació-Acció ; Tasques guiades ; Aprenentatge basat en tasques ; Habilitats d'escriptura ; Entorn de treball ; Investigación-Acción ; Tareas guiadas ; Aprendizaje basado en tareas ; Habilidades de escritura ; Entorno de trabajo



52 p, 741.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2021-09-17, last modified 2023-09-19



   Favorit i Compartir