WebScraping : Automatización en el dispatching de herramienta de tiqueting
Umasi Yomona, Kerly Sandivel
Estravis Nieto, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: WebScraping : Automation in tiqueting tool dispatching
Additional title: WebScraping : Automatització al despatx d'eines de tiquet
Date: 2021
Abstract: El objetivo principal de todas las empresas es la optimización de sus procesos y buen uso de sus recursos enfocados a la productividad, no obstante, al contar con una gran variación de servicios, se encuentran en la necesidad de organizar y tener toda esta información centralizada, sobre todo si hablamos de incidencias dentro de la empresa; es por eso que las herramientas de tiqueting juegan un papel importante para realizar un seguimiento de incidencias, y esto no sería posible sin la intervención de un despachador o persona que equilibra la carga de trabajo entre los diferentes técnicos comprometidos con el sistema. Gracias a las nuevas tecnologías sobre minería de datos con implementaciones en la experiencia del cliente final, tales como un CRM, podemos mejorar el proceso de toma de decisiones en una empresa. El objetivo final del proyecto es hacer uso de una herramienta de tiqueting y mediante una tecnología de WebScraping poder recopilar, analizar, presentar datos de diferentes fuentes, identificar incidencias recurrentes y/o diferentes complicaciones, de esta manera, automatizar el despacho prescindiendo del proceso manual y así disminuir el tiempo final.
Abstract: The main objective of all companies is the optimization of their processes and good use of their resources focused on productivity, however, having a great variat ion of services, they find themselves in the need to organize and have all this centralized information, especially if we talk about incidents within the company; That is why ticketing tools play an import ant role in tracking incidents, and this would not be possible without the intervention of a dispatcher or person who balances the workload between the different technicians committed to the system. Thanks to new technologies on data mining with implementations in the end customer experience, such as a CRM, we can improve the decision making process in a company. The final objective of the project is to make use of a ticketing tool and through a WebScraping technology be able to collect, analyze, present data from different sources, identify recurring incidents a nd / or different interventions, in this way, automate dispatching regardless of the manual process and decrease the final time.
Abstract: L'objectiu principal de totes les empreses és l'optimització dels seus processos i el bon ús dels seus recursos enfocats a la productivitat, no obstant això, en comptar amb una gran variació de serveis, es troben en la necessitat d'organitzar i tenir tota és ta informació centralitzada, sobre tot si parlem d'incidències dins de l'empresa; és per això que les eines de tiqueting juegan un paper important per a realitzar un seguiment de les incidències, i això no seria possible sense la intervenció d'un dispatcher o persona que equilibra la càrrega de treball entre els diferents tècnics compromesos amb el sistema. Gràcies a les noves tecnologies sobre mineria de dades amb implementacions en l'experiència del client final, tales com un CRM, podem m jorar el procés de presa de decisions en una empresa. L'objectiu final del projecte és fer un ús d'una herramienta de tiqueting i mitjançant una tecnologia WeScraping poder recopilar, analitzar, presentar dades de diferents fonts, identificar incidències recurrents i/o diferents intervencions, d'aquesta manera, automatitzar el dispatching prescindint del procés manual i així disminuir el temps final.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Tecnologies de la Informació
Subject: Customer Relationship Management ; Enterprise Risk Management ; Bussiness Intelligence ; Big data ; Web Scraping ; Tiqueting ; Service Level Agreement



10 p, 909.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2022-04-06, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir