Programació avançada [100126]
Soler Soler, Vicenç
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Títol variant: Advanced programming
Títol variant: Programación avanzada
Data: 2022-23
Resum: L'assignatura té dues parts ben diferenciades. Un primer objectiu és aconseguir un bon domini de programació en C, de manera que els alumnes siguin capaços d'estructurar una aplicació i de programar un algorisme complexe. Un segon objectiu és aconseguir una formació en programació orientada a objectes (principalment amb Java, però també en Python), creació de llibreries i que serveixi de base per a l'aprenentatge de qualsevol llenguatge orientat a objectes. Les pràctiques es basen en fer dos jocs: un en C i l'altre en Java. El desenvolupament de jocs com a base de les pràctiques de l'assignatura proporciona la obligatorietat de fer servir molts aspectes diferents dels llenguatges de programació i fa que les pràctiques siguin més atractives per a l'alumne. Tot això fa de motivant per a què l'alumne estigui més interessat pel desenvolupament de l'assignatura.
Resum: The subject has two differentparts. A first objective is to achieve a good level of programming in C, so that students will be able to structure an application and to program a complex algorithm. A second objective is to achieve a training in object-oriented programming (with Java), creation of libraries and that serves as the basis for learning any object-oriented language. The practices are based on making two games: one in C and the other in Java. The development of games as a basis for the practices of the subject provides the obligation to use many different aspects of the programming languages and makes the practices more attractive for the student. All this motivates the student to be more interested in the development of the subject.
Resum: La asignatura tiene dos partes bien diferenciadas. Un primer objetivo es conseguir un buen dominio de programación en C, de manera que los alumnos sean el capaces de estructurar una aplicación y de programar un algoritmo complejo. Un segundo objetivo es conseguir una formación en programación orientada a objetos (con Java), creación de librerías y que sirva de base para el aprendizaje de cualquier lenguage orientado a objetos. Las Prácticas se basan en hacer dos juegos: uno en C y el otro en Java. El desarrollo de juegos como base de las prácticas de la asignatura proporciona la obligatoriedad de utilizar muchos aspectos diferentes de los lenguajes de programación y hace que las prácticas sean más atractivas para el alumno. Todo esto motiva para que el alumno esté más interesado por el desarrollo de la asignatura.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Matemàtiques [2500149]
Pla d'estudis: Grau en Física i Grau en Matemàtiques [1286] ; Grau en Matemàtiques [777]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 138.2 KB

Anglès
6 p, 135.2 KB

Castellà
6 p, 139.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir