Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410]
Giménez, Víctor
Blabia Girau, Daniel
Butkouskaya, Vera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Marketing and Comercialisation Management
Títol variant: Dirección de Marketing y Comercialización
Data: 2022-23
Resum: El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. Es presta especialment interès als aspectes més rellevants en la gestió pràctica del màrqueting hoteler com són la comercialització a través de TTOO i / o canals electrònics (e-commerce), la gestió de tarifes (revenue management), el branding i la imatge / comunicació corporativa com a element posicionador clau en les cadenes hoteleres. Es presta especial atenció als canvis en la distribució hotelera que s'estan vivint en els últims anys. Els objectius són: Facilitar els elements necessaris per confeccionar un pla de màrqueting Mostrar les relacions entre el pla de màrqueting i el pla financer Mostra els elements claus de gestió de marques Donar a conèixer els informes claus en el sector per a l'anàlisi de la competència, la fixació de preus i la política comercial Mostrar la importància de la gestió de les xarxes socials i altres eines on-line 1.
Resum: The main purpose of the module is to provide participants with a modern and up-to-date approach to marketing management and marketing in the hotel sector, laying the foundations for managing the concepts and tools and strategies of Corporate Marketing. Special attention is paid to the most relevant aspects in the practical management of hotel marketing, such as marketing through TTOO and / or electronic channels (e-commerce), price management (revenue management), branding and image / corporate communication as a key positioning element in hotel chains. Special attention is paid to the changes in the hotel distribution that are being experienced in recent years. The objectives are: To provide the necessary elements to make a marketing plan To show the relationships between the marketing plan and the financial plan To show key elements of brand management To provide key reports in the sector for the analysis of competition, pricing and commercial policy To show the importance of the management of social networks and other online tools.
Resum: El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. Se presta especialmente interés a los aspectos más relevantes en la gestión práctica del marketing hotelero como son la comercialización a través de TTOO y/o canales electrónicos (e-commerce), la gestión de tarifas (revenue management), el branding y la imagen/comunicación corporativa como elemento posicionador clave en las cadenas hoteleras. Se presta especial atención a los cambios en la distribución hotelera que se están viviendo en los últimos años. Los objetivos son: Facilitar los elementos necesarios para confeccionar un plan de marketing Mostrar las relaciones entre el plan de marketing y el plan financiero Mostrar los elementos claves de gestión de marcas Dar a conocer los informes claves en el sector para el análisis de la competencia, la fijación de precios y la política comercial Mostrar la importancia de la gestión de las redes sociales y otras herramientas on-line 1.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió d'Empreses Hoteleres [4314928]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.3 KB

Anglès
4 p, 100.9 KB

Castellà
4 p, 101.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-15, darrera modificació el 2024-02-10



   Favorit i Compartir