Innovació en Turisme [104960]
Ruiz Aguado, Carmen
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Títol variant: Tourism Innovation
Títol variant: Innovación en Turismo
Data: 2023-24
Resum: L'assignatura pretén dotar a l'alumnat de quart curs del Grau en Turisme de la capactitat d'anàlisi i pensament crític sobre les noves tendències del sector, la innovació i les pràctiques més adequades a implementar a les diverses tipologies d'empreses turístiques i professionals independents del sector per diferenciar-se de la competència i incrementar la seva quota de mercat. Al finalitzar l'assignatura l'alumnat haurà de ser capaç de: Analitzar les noves tendències aplicades al turisme i conèixer quines serien les més adients per implementar en cada cas. Treballar en equip des del respecte a la diversitat i la pluralitat d'idees, persones i situacions. Desenvolupar una capacitat d'aprenentatge de forma autònoma. Tenir capacitat d'auto avaluar els coneixements adquirits. Treballar amb les tècniques de comunicació i les noves tecnologies a tots els nivells. Desenvolupar el pensament crític. Estar al dia de les darreres novetats del sector.
Resum: The course aims to equip the fourth-year students of the Degree in Tourism with analytical and critical thinking about the current trends in tourism and the most suitable business practices to be implemented in the different types of tourism companies and independent professionals in order to differentiate themselves from competitors and increase their market quota. At the end of the course the student should be able to: Analyze the new trends applied to tourism and know what would be the most appropriate to implement in each case. Teamwork. Develop an ability to learn independently. Ability to self-assess the knowledge acquired. Working with communication techniques and new technologies at all levels. Develop critical thinking. Keep updated about current trends in the tourism sector.
Resum: La asignatura pretende dotar al alumnado de cuarto curso del Grado en Turismo de la capacidad de análisis y pensamiento crítico sobre las nuevas tendencias del sector, la innovación y las prácticas más adecuadas a implementar en las diversas tipologías de empresas turísticas y profesionales independientes del sector para diferenciarse de la competencia e incrementar su cuota de mercado. Al finalizar la asignatura el alumnado deberá ser capaz de: Analizar las nuevas tendencias aplicadas al turismo y conocer cuáles serían las más adecuadas para implementar en cada caso. Trabajar en equipo desde el respeto a la diversidad y la pluralidad de ideas, personas y situaciones. Desarrollar una capacidad de aprendizaje de forma autónoma. Capacidad de auto evaluar los conocimientos adquiridos. Trabajar con las técnicas de comunicación y las nuevas tecnologías a todos los niveles. Desarrollar el pensamiento crítico. Estar al día de las últimas novedades del sector.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Turisme [2500894]
Pla d'estudis: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 107.3 KB

Anglès
5 p, 106.7 KB

Castellà
5 p, 107.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2024-02-10



   Favorit i Compartir