Anglès [44327]
Ament, Jennifer Rose
Sánchez Campos, Noelia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: English
Título variante: Inglés
Fecha: 2023-24
Resumen: Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. Aquesta aspiració es concreta en els objectius següents: Familiaritzar-se amb els fonaments socio-lingüístics de l'aprenentatge de llengües estrangeres en medi institucional identificats a partir de la recerca. Familiaritzar-se amb les recomanacions del MECR pel que fa als nivells de competències i les aproximacions metodològiques recomanades per ensenyar i avaluar. Autoavaluar les competències lingüístiques i comunicatives, identificar fortaleses i debilitats i proposar-se un pla de millora concret i realista. Familiaritzar-se amb els gèneres textuals acadèmics escrits. Utilitzar els coneixements lingüístics i discursius avançats per escriure, adaptar i editar textos orals i escrits. L'alumnat que vulgui matricular aquesta assignatura és un/a candidat/a a professor o professora d'anglès, per la qual cosa és responsable d'accedir al curs en condicions de ser un bon model lingüístic. Per tant, ha de ser capaç d'expressar-se en llengua meta oralment i per escrit amb adequació, fluïdesa i correcció gramatical, 1 capaç d'expressar-se en llengua meta oralment i per escrit amb adequació, fluïdesa i correcció gramatical, lèxica i fonètica tant en situacions ordinàries com en tota la varietat de situacions professionals: debats, informes, presentacions orals, gestió de la comunicació a l'aula, explicacions a professionals i a alumnat, etc. També ha de ser capaç de llegir en llengua meta amb un alt grau de comprensió textos informatius, textos literaris i textos professionals de divulgació i recerca. El MSEC de l'UAB s'alinea amb els plantejaments europeus de promoció activa de les competències plurilingües. Així, s'espera de l'alumnat una actitud receptiva, apreciativa i, en definitiva, oberta cap a l'ús d'altres llengües que no siguin la de la pròpia especialitat, tant si l'alumnat les parla com si no.
Resumen: This subject is aimed at future teachers of English as a Foreign Language (TEFL) so that they may become familiar with basic teaching strategies for teaching English to teenagers and adults in institutional contexts and acquire basic knowledge and skills to help them continue to improve as teachers of English throughout their professional lives. These goals are based on the following learning objectives: To become familiar with the basics of the sociolinguistic principles of learning foreign languages in institutional environments, supported by research in the field. To become familiar with the recommendations of the CEFR To develop strategies for teaching foreign languages that are coherent with current research about language learning, student needs and the learning context. To become familiar with written academic texts. To use advanced linguistic and discursive knowledge to write, adapt and edit oral and written texts adapted to students' needs. Students taking this subject are reminded that on completing all course requirements they are eligible to be English teachers, meaning that they need to be strong language models for students. Students who enrol in this subject are expected to be able to express themselves fluently, accurately and appropriately in English - in terms of grammar, vocabulary and pronunciation - in everyday situations and in all situations related to the teaching profession (debates, reports, oral presentations, classroom management, etc. ). They should also be 1 teaching profession (debates, reports, oral presentations, classroom management, etc. ). They should also be able to read and comprehend informative, literary and professional texts without difficulty. This Master's Degree is aligned with European policies and guidelines promoting plurilingual competences. For this reason, it is expected that students display a receptive, appreciative an open attitude to the use of languages other than English in this course, whether known to the student or otherwise.
Resumen: Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. Esta aspiración se concreta en los objetivos siguientes: Familiarizarse con los fundamentos socio-lingüísticos del aprendizaje de lenguas extranjeras en medio institucional identificados a partir de la investigación. Familiarizarse con las recomendaciones del MCER. Auto-evaluar las competencias lingüísticas y comunicativas. Familiarizarse con los géneros textuales académicos escritos. Utilizar los conocimientos lingüísticos y discursivos avanzados para escribir, adaptar y editar textos orales y escritos adaptados a las necesidades de los estudiantes. El y la estudiante que quiera matricular esta asignatura es un/a candidato/a a profesor o profesora de inglés, por lo cual es responsable de acceder al curso en condiciones de ser un buen modelo lingüístico. Por lo tanto, tiene que ser capaz de expresarse en lengua meta oralmente y por escrito con adecuación, fluidez y corrección gramatical, léxica y fonética tanto en situaciones ordinarias cómo en toda la variedad de situaciones profesionales: debates, informes, presentaciones orales, gestión de la comunicación al aula, 1 situaciones profesionales: debates, informes, presentaciones orales, gestión de la comunicación al aula, explicaciones a profesionales y a alumnado, etc. También tiene que ser capaz de leer en lengua meta con un alto grado de comprensión textosinformativos, textos literarios y textosprofesionales de divulgación e investigación. El MSEC de la UAB se alinea con losplanteamientos europeos de promoción activa de las competencias plurilingües. Así, se espera del alumnado una actitud receptiva, apreciativa y, en definitiva, abierta hacia el uso otras lenguas que no sean la de la propia especialidad, tanto si las habla como si no.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Plan de estudios: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 118.2 KB

Anglès
7 p, 115.7 KB

Castellà
8 p, 117.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-14, última modificación el 2023-09-16



   Favorit i Compartir