Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519]
Llorens Maluquer, Carlos
Martí Martí, Josep Maria
Puig Gonzalez, Joaquin
Ullod Pujol, Ana Maria
Fernandez Peña, Emilio
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Technology, Economics and Politics in the Content Industry
Título variante: Tecnología, Economía y Políticas en la Industria de Contenidos
Fecha: 2023-24
Resumen: Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. Es tracta de saber delimitar i entendre el pes dels factors econòmics, polítics, industrials, tecnològics, de gestió i d'internet que configuren la complexa realitat del sector audiovisual i publicitari.
Resumen: The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. It is about being able to define and understand the weight of economic, political, industrial, technological, managerial and Internet factors that set up the complex reality of the audio-visual and advertising industry.
Resumen: Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. Se trata de saber delimitar y entender el peso de los factores económicos, políticos, industriales, tecnológicos, de gestión y de internet que configuran la compleja realidad del sector audiovisual y publicitario.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Plan de estudios: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.4 KB

Anglès
4 p, 102.3 KB

Castellà
4 p, 102.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-14, última modificación el 2023-09-16



   Favorit i Compartir