Màrqueting Sociopolític [42228]
Gallina, Marta
Rico Camps, Guillermo
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Socio-Political Marketing
Título variante: Marketing Sociopolítico
Fecha: 2023-24
Resumen: El primer objectiu d'aquest mòdul és entendre les bases científiques del comportament electoral. Així, estudiarem quines són les causes de la votació i analitzarem els models que intenten predir-la. El segon objectiu del mòdul tracta de les bases comunicatives de la política. Així, analitzarem com els actors polítics, els mitjans de comunicació i la gent en general interactuen amb la comunicació política. L'objectiu final del 1 els mitjans de comunicació i la gent en general interactuen amb la comunicació política. L'objectiu final del mòdul és familiaritzar l'estudiant amb els debats actuals sobre l'opinió pública i els temes electorals.
Resumen: The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. Thus, we will analyse how political actors, the media, and the people at large interact with political communication. The final aim of the module is to familiarize the student 1 people at large interact with political communication. The final aim of the module is to familiarize the student with the current debates on public opinion and electoral issues.
Resumen: El primer objetivo de este módulo es comprender las bases científicas del comportamiento electoral. Así, estudiaremos cuáles son las causas del voto y analizaremos los modelos que intentan predecirlo. El segundo objetivo del módulo trata sobre las bases comunicativas de la política. Así, analizaremos cómo los actores políticos, los medios de comunicación y la ciudadanía en general interactúan con la comunicación política. El 1 políticos, los medios de comunicación y la ciudadanía en general interactúan con la comunicación política. El objetivo final del módulo es familiarizar al estudiante con los debates actuales sobre opinión pública y temas electorales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Ciència Política / Political Science [4313335] ; Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093] ; Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118] ; Màster Universitari en Recerca Avançada en Ciència Política/Advanced Research in Political Science [1451]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 109.7 KB

Anglès
7 p, 109.7 KB

Castellà
6 p, 109.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-09-08, última modificación el 2023-09-16



   Favorit i Compartir