Didàctica de la Llengua Francesa [44318]
Birello, Marilisa
Llompart Esbert, Julia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Teaching French as a Foreign Language
Títol variant: Didáctica de la Lengua Francesa
Data: 2023-24
Resum: En acabar aquesta assignatura els/les aprenents podran: Identificar els principis bàsics de política lingüística que inspiren el currículum català de llengües estrangeres. Aplicar les bases teòriques i principis didàctics actuals per ensenyar francès com a llengua estrangera. Usar criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre francès en entorns multilingües i en grups heterogenis. Dissenyar i seleccionar materials, tasques i projectes adequats per a grups d'aprenents concrets, segons els principis establerts al currículum de francès per a l'educació secundària i per les EOI. Analitzar el seu ús del francès com a eina per ensenyar i aprendre. Portar a terme una recerca-acció.
Resum: Upon completion of this course, participants will be able to: Identify the basic principles of the language policies that inspire the curriculum of foreign languages in Catalonia. Apply the theoretical bases and the current didactic principles to teach French as a foreign language. Use relevant criteria to select, adapt and / or create materials to learn French in multilingual environaments and with heterogeneous groups. Design and select materials, tasks and projects suitable for specific groups of learners, according to the principles established in the curriculum of French for secondary education and for language schools (EOI). Analyse one's use of French as a tool to teach and learn. Conduct an action research.
Resum: Al completar esta asignatura los/las aprendices serán capaces de: Identificar los principios básicos de la política lingüística que inspiran el currículo de lenguas extranjeras en Cataluña. Aplicar las bases teóricas y los principios didácticos actuales para la enseñanza del francés como lengua extranjera. Usar criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender francés en entornos multilingües y con grupos heterogéneos. Diseñar y seleccionar materiales, tareas y proyectos adecuados para grupos de aprendices concretos, según los principios establecidos en el currículo francés vigente en Cataluña para la educación secundaria y las EOIs. Analizar el propio uso del francés como herramienta para enseñar y aprender. Llevar a cabo una investigación-acción.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1527]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 123.8 KB

Anglès
8 p, 123.4 KB

Castellà
8 p, 123.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-09-08, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir