Writing performance and time of exposure in EFL immersion learners : analysing complexity, accuracy, and fluency
Tejada-Sánchez, Isabel
Pérez-Vidal, Carmen

Publicació: Berlin : Language Science Press, 2018
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Learning context effects : study abroad, formal instruction and international immersion classrooms, 2018, p. 101-129, ISBN 978-3-96110-095-8

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/280941


29 p, 164.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2023-09-27, darrera modificació el 2023-09-30



   Favorit i Compartir