Cap a una educació més feminista? Concepcions, dilemes i possibilitats de transformació a l'educació secundària
Llos Casadellà, Berta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Caravaca Hernández, Alejandro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Educació i Gènere
Universitat Autònoma de Barcelona. SGR - Grup de Recerca ATLAS, interseccions crítiques en educació

Publicació: Barcelona : Fundación InteRed & Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2023
Descripció: 71 pàg.
Nota: Informe de recerca realitzat en el marc del projecte "Joves i comunitats mobilitzades per una vida lliure de violències masclistes". Un encàrrec d'Intered i la PUCVG, finançat per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Informe ; recerca ; Versió publicada

Adreça original: https://violenciadegenere.org/sites/default/files/2023/educacio-mes-feminista-intered.pdf


71 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2023-11-18, darrera modificació el 2023-12-12



   Favorit i Compartir