Estudio del caso y adquisición de habilidades : una experiencia docente en la Universidad Autónoma de Barcelona
Martínez-Salgueiro, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bolívar Ramos, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Educación Editora 2020
Resum: Este trabajo evalúa mediante una encuesta en qué medida el método de estudio del caso contribuye a mejorar las habilidades de los estudiantes de un curso de Dirección Estratégica. Los resultados en general son muy positivos, con promedios superiores a 4 (en una escala de 6 puntos) en todos los componentes analizados.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Capítol de llibre ; Versió acceptada per publicar
Matèria: Estudio del caso ; Adquisición de habilidades ; Dirección Estratégica
Publicat a: Perspectivas docentes en la educación superior, 2020, p. 299-303, ISBN 978-84-15524-45-8



Postprint
7 p, 658.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2024-01-26, darrera modificació el 2024-02-09



   Favorit i Compartir