La col·laboració de la Universitat en la inclusió educativa als centres de secundària : el professorat de suport com a agent innovador a l'aula ordinària
Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Sanahuja Gavaldà, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Fecha: 2016
Resumen: Aquest treball emergeix del treball consensuat i col·laboratiu entre un equip de professors-investigadors de la UAB i l'equip docent d'un Institut d'Educació Secundària per conèixer el paper del professorat de suport (USEE) a les aules ordinàries i potenciar el treball cooperatiu entre aquest professorat i el professorat d'aula en un context d'aula ordinària, mitjançant el desenvolupament d'estratègies metodològiques eficaces i innovadores per millorar el procés d'inclusió i E-A de tot l'alumnat.
Resumen: This work emerges from consensus and collaborative work between a team of teachers- researchers from the UAB and the teaching staff of Secondary School for knowing the role of support teachers (USEE) in regular classrooms, and enhancing cooperative work between those and classroom teachers, within this context of regular classroom, by developing effective and innovative methodologies to improve the inclusion and teaching-learning of all students.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Secundària ; Diversitat ; Inclusió ; Professorat ; Suport ; Secondary education ; Diversity ; Inclusion ; Teacher ; Support
Publicado en: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203

Adreça original: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/987


9 p, 534.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2024-04-02, última modificación el 2024-04-16



   Favorit i Compartir