Baixant de la tarima : Una experiència a l'aula on l'alumne pren la paraula
Farrús, Mireia (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions)
Serra, Montse (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació)
Basart i Muñoz, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Nadeu, Climent (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions)

Fecha: 2016
Resumen: En aquesta comunicació presentem una sèrie d'elements de protagonisme de l'alumne, treballats en una aula d'informàtica, amb l'objectiu de fomentar la participació de l'alumne a la classe. Aquests elements, que inclouen la llibertat, el compromís i l'esperit crític, entre d'altres, impliquen una gestió emocional a l'aula que ajuda a millorar la relació entre el professor i l'alumne i, en conseqüència, el procés d'aprenentatge en general.
Resumen: In this paper we present a series of elements to help the student take the floor in a computer science classroom, in order to encourage the student participation. These elements, which include freedom, commitment and critical thinking, among others, involve an emotional management that helps to improve the relationship between the teacher and the student, and consequently, the learning process in general.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Protagonisme ; Gestió emocional ; Motivació ; Informàtica ; Leading role ; Emotional management ; Motivation ; Computer science
Publicado en: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203

Adreça original: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/1004


8 p, 410.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2024-04-03, última modificación el 2024-04-16



   Favorit i Compartir