Dos intents metodològics d'apropar els recursos arqueològics a l'aula
Barber, Juan P. (CEP d'Alcoi)
Beneito, Angel (CEP d'Alcoi)
Doménech, Susana (CEP d'Alcoi)

Date: 1996
Abstract: La voluntat de millorar la infraestructura museística per part dels responsables del Museu d'Alcoi, i el treball coordinat amb un grup de professors adscrits al CEP de la mateixa localitat, ha fet realitat l'elaboració de materials didàctics adients per apropar el museu - i amb ell la història- al públic escolar. Aquesta comunicació mostra les possibilitats divulgatives que emanen d'un treball a dues bandes, ensenyants i arqueòlegs, que fructifica en la realitat d'uns serveis pedagògics a l'abast dels centres educatius que desitgin aproparse al Museu.
Abstract: La voluntad de mejorar la infraestructura museística por parte de los responsables del Museo de Alcoi, y el trabajo coordinado con un grupo de professores adscritos al CEP de la misma localidad, ha hecho realidad la elaboración de materiales didácticos adecuados para acercar el museo - i con él la historia- al público escolar. Esta comunicación muestra las posibilidades divulgativas que emanan de un trabajo a dos bandas, enseñantes y arqueólogos, que fructifica en la realidad de unos servicios pedagógicos al alcance de los centros educativos que deseen acercarse al Museo.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Treballs d'arqueologia, N. 4 (1996) p. 138-146, ISSN 2339-6490

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/TreballsArqueologia/article/view/123066


9 p, 252.0 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Treballs d'arqueologia
Articles > Research articles

 Record created 2008-12-01, last modified 2022-02-19



   Favorit i Compartir