Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/54869
Assesing advertising efficiency : does the internet play a role?
Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Economia de l’Empresa)
Prior Jiménez, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Economia de l’Empresa)
Rialp Criado, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Economia de l’Empresa)

Publicació: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 2009
Descripció: 43 p.
Col·lecció: Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 09/6
Resum: This research focuses on a major concern for marketers addressing the claims of inefficiency of the spending on advertising. We examine whether the Internet can help increase overall advertising efficiency. Using a sample from the Spanish automobile industry, we combine a nonparametric method - Data Envelopment Analysis - with recent important insights from statistics and econometrics studies, and we find that online advertising improves the efficiency levels and this effect is more pronounced in the long-term temporal framework.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: workingPaper
Matèria: Publicitat ; Internet ; Anàlisi envolvent de dades

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/43834


43 p, 500.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2010-04-14, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir