Home > Periodical publications > Journals > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature |
Additional title: | Revista de Didàctica de la Llengua i la Literatura |
Additional title: | Revista de Didáctica de la Lengua y la Literatura |
Imprint: | Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de les Ciències de l'Educació, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2009- |
Frequency: | Trimestral |
Dates of publication: | Vol. 1, no. 1 (Nov. 2009)- |
Abstract: | Revista plurilingüe, amb avaluació externa, sobre l'investigació en Didàctica de la Llengua i de la Literatura associada als programes del màster en Recerca en Didàctica de la Llengua i la Literatura i els estudis doctorals de la Unitat de Didàctica de la Llengua i de la Literatura de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya). |
Abstract: | Revista plurilingüe, con evaluación externa, sobre la investigación en Didáctica de la Lengua y de la Literatura asociada a los programas de máster en Investigación en Didáctica de la Lengua y la Literatura y los estudios doctorales de la Unidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona (España). |
Abstract: | Peer reviewed plurilingual journal of Language and Literature Teaching Methods associated with the masters degree in Research in Language and Literature Teaching Methodology and the doctoral programme from the Area of Language and Literature Education of the Faculty of Education of the Universitat Autònoma de Barcelona (Spain). |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Indexed by: | Dialnet, DOAJ, MIAR, LATINDEX, CIRC, ERIH PLUS, LLBA, MLA |
Language: | Textos en anglès, castellà, català i francès |
Document: | Publicació en sèrie |
Subject: | Llenguatge i llengües ; Ensenyament ; Revistes. ; Literatura |
ISSN: | 2013-6196 |
Vol. 17, núm. 1 (2024) Unveiling the pedagogical advantages of Linguistic Landscapes: insights from secondary school students, teachers, and field experts |
Vol. 16, núm. 4 (2023) |
Vol. 16, núm. 3 (2023) |
Vol. 16, núm. 2 (2023) |
Vol. 16, núm. 1 (2023) |
Vol. 15, núm. 4 (2022) L1 teaching in Czech Republic, tendencies and challenges |
Vol. 15, núm. 3 (2022) |
Vol. 15, núm. 2 (2022) Understanding plurilingual and socialization practices of diverse students for educational transformation and inclusion |
Vol. 15, núm. 1 (2022) |
Vol. 14, núm. 4 (2021) |
Vol. 14, núm. 3 (2021) Opportunities and challenges for media and information literacy |
Vol. 14, núm. 2 (2021) Read the world to write the future: critical education to address contemporary issues |
Vol. 14, núm. 1 (2021) From Intermediality for Intermediality: a Didactics of Languages |
Vol. 13, núm. 4 (2020) |
Vol. 13, núm. 3 (2020) Current Research on Grammar Teaching. What is the Use of Teaching Grammar? |
Vol. 13, núm. 2 (2020) Current Research on Grammar Teaching. Plural Perspectives |
Vol. 13, núm. 1 (2020) |
Vol. 12, núm. 4 (2019) Music and poetry, two next-door neighbours |
Vol. 12, núm. 3 (2019) Current perspectives in literature didactics |
Vol. 12, núm. 2 (2019) Mother tongue education in Portugal: Perspectives |
Vol. 12, núm. 1 (2019) |
Vol. 11, núm. 4 (2018) |
Vol. 11, núm. 3 (2018) |
Vol. 11, núm. 2 (2018) Initial literacy and metalinguistic reflexion |
Vol. 11, núm. 1 (2018) |
Vol. 10, núm. 4 (2017) |
Vol. 10, núm. 3 (2017) |
Vol. 10, núm. 2 (2017) Language Ideologies and Teaching in Multilingual Contexts |
Vol. 10, núm. 1 (2017) |
Vol. 9, núm. 4 (2016) |
Vol. 9, núm. 3 (august-september 2016) |
Vol. 9, núm. 2 (may-june 2016) Linguistic diversity, equity and pedagogical innovation in higher education |
Vol. 9, núm. 1 (february-march 2016) |
Vol. 8, núm. 4 (november-december 2015) |
Vol. 8, núm. 3 (august-september 2015) |
Vol. 8, núm. 2 (may-june 2015) Technology-Enhanced Language Learning |
Vol. 8, núm. 1 (february-march 2015) |
Vol. 7, núm. 4 (november-december 2014) |
Vol. 7, núm. 3 (august-september 2014) |
Vol. 7, núm. 2 (may-june 2014) Teaching and Learning of Writing |
Vol. 7, núm. 1 (february-march 2014) |
Vol. 6, núm. 4 (november-december 2013) |
Vol. 6, núm. 3 (august-september 2013) |
Vol. 6, núm. 2 (may-june 2013) Technology in Language Education |
Vol. 6, núm. 1 (february-march 2013) |
Vol. 5, núm. 4 (november-december 2012) |
Vol. 5, núm. 3 (august-september 2012) |
Vol. 5, núm. 2 (may-june 2012) Teaching & Learning Grammar |
Vol. 5, núm. 1 (february-march 2012) |
Vol. 4, núm. 4 (november-december 2011) |
Vol. 4 n. 3 (september-october 2011) |
Vol. 4 n. 2 (may-june 2011) CLIL |
v. 4 n. 1 (january-february 2011) |
v. 3 n. 2 (june-july 2010) |
v. 3 n. 1 (august-september 2010) |
v. 2 n. 2 (march-april 2010) Children and Youth's Literature (no. 2) |
v. 2 n. 1 (march 2010) Children and Youth's Literature (no. 1) |
v. 1 n. 1 (november 2009) |