| Data: |
2002 |
| Resum: |
Attempts to define distance learning always involve comparisons with presence-based education, as the latter is the most direct reference that the former has. It is on this basis that the convergent points, similarities and differences of the two types of approach are established. This article opens with such a comparison, before going on to focus mainly on distance learning and to examine methodological strategies that should be borne in mind when implementing an e-learning system. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Anglès |
| Col·lecció: |
Papers de Tradumàtica |
| Document: |
Comunicació de congrés ; recerca |
| Matèria: |
Distance learning ;
E-learning ;
Presence-based education ;
Educational technology ;
Didactics |
| Publicat a: |
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002 |