Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65387
L’espai pel treball autònom de l'estudiant a la titulació de pedagogia : l'ús de la franja
Laborda Molla, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2006
Resum: La titulació de Pedagogia, com a titulació experimental de la UAB, i Pla Pilot del DEU (antic DURSI), està treballant des del curs 02-03 en la seva adaptació a l’EEES. El curs 05-06, més del 70% de les assignatures es van desenvolupar segons els criteris de la metodologia dels ECTS (tot 1er i 2on, més les assignatures voluntàries de 3er i 4rt). El curs 06-07 es preveu la incorporació de 3er (estarem aleshores en més del 90% d’experimentalitat), i el fi de la primera promoció del pla pilot.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Publicat a: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



8 p, 112.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-20, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir