Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65392
Instruments de síntesi i integració : guia per a l’elaboració de l’anamnesi i l’informe
Navarro Ruiz, M. Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament Filologia Catalana)
Hernàndez Encuentra, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
San Martin Martínez, Conchi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica)

Data: 2006
Resum: Per tal d’escollir un eix temàtic hem revisat base que sustenta el nostre treball i que detallem a continuació: (1)Creiem que el procés de canvi impulsat per l’IDES exigeix un canvi en les estratègies d’ensenyament aprenentatge, és per això que presentem una guia que pot servir com a un instrument de síntesi de diferents assignatures cursades al llarg de la diplomatura. A més afavoreix l’autoaprenentatge, autonomia i resolució de problemes. (2)El canvi d’estratègies comporta també una metodologia docent diferent que en el nostre cas combina presencialitat, virtualitat, treball autònom, treball en equip. La utilització de aquesta combinació de metodologies afavoreix també els diferents estils d’aprenentatge de l’alumnat, pesem que és important respectar les característiques individuals dels integrants del grup. Per totes aquestes raons creiem que l’eix temàtic que pot treball és el corresponent a: Estratègies d’aprenentatge: metodologies docents, autoaprenentatge, etc.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Guies d’aprenentatge ; Integració de coneixements ; Autoaprenentatge
Publicat a: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



7 p, 262.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-21, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir