Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65412
Els alumnes com a docents. L’experiència Powerpoint
Vallverdú, Jordi, 1973- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)

Data: 2006
Resum: Durant el segon semestre del curs 2005-2006 s'ha portat a terme la present experiència d’innovació docent a l'assignatura Història del Pensament Filosòfic i Científic (28973), assignatura de la Titulació d’Humanitats que ja s’imparteix amb metodologia ECTS. Aprofitant les immenses possibilitats didactològiques que permet el disseny dels crèdits ECTS es plantejà la possibilitat de desenvolupar una experiència docent en la qual fossin els propis alumnes que impartissin una sessió teòrica que constituís una part real del temari. És a dir, que els alumnes confeccionessin uns materials docents de manera tutoritzada que haurien de servir pel desenvolupament d’una sessió docent dirigida per ells mateixos. El vehicle de l’experiència fou el programa Powerpoint, i la forma de treball fou la de la tutorització de grups a través d’un entorn bimodal (Campus virtual/correu electrònic i tutories personals al despatx). Aquesta activitat comptabilizava el 25% de la nota global del curs, dins d’un marc d’avaluació continuada.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Publicat a: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



4 p, 71.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-21, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir