Cas pràctic d'adaptació metodològica a les directrius EEES d'una assignatura d'enginyeria informàtica
Fitó i Roig, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Ferrer, Carles (Ferrer i Ramis)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Lorente Álvarez, Bibiana
Montón i Macián, Màrius
Martinez Huerta, Borja (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Talavera Velilla, Guillermo
Valderrama Vallés, Elena
Data: |
2006 |
Resum: |
En el curs 2004-2005, l'assignatura de primer curs Fonaments de Computadors [4], de la titulació d'Enginyeria en Informàtica, fou una de les assignatures escollides dins del pla pilot DURSI [5] de la Universitat Autònoma de Barcelona per començar amb el nous sistema de crèdits ECTS. Així doncs, el curs 04-05 fou un any intens en quan a canvis i el present curs ha estat la consolidació del nou sistema. La implementació d'aquests és encara més impactant, ja que es van realitzar mantenint exactament els mateixos recursos humans (mateixos professors i mateixa capacitat docent) que en anys anteriors. L'assignatura va sofrir una reestructuració conceptual total, i en aquest article analitzarem els canvis realitzats per adaptar-nos a aquesta nova realitat en la que vivim, la nostra experiència com a docents i els seus resultats. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Comunicació de congrés ; recerca |
Matèria: |
Enginyeria ;
Tecnologia ;
EEES |
Publicat a: |
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos >
Ponències i comunicacions >
Ponències i comunicacions de la UABContribucions a jornades i congressos >
Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Registre creat el 2011-01-21, darrera modificació el 2022-09-08