Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65420
Cas pràctic d'adaptació metodològica a les directrius eees d'una assignatura d'enginyeria informàtica
Fitó i Roig, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d’Enginyeria. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Ferrer, Carles (Ferrer i Ramis) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)

Data: 2006
Resum: En el curs 2004-2005, l’assignatura de primer curs Fonaments de Computadors [4], de la titulació d’Enginyeria en Informàtica, fou una de les assignatures escollides dins del pla pilot DURSI [5] de la Universitat Autònoma de Barcelona per començar amb el nous sistema de crèdits ECTS. Així doncs, el curs 04-05 fou un any intens en quan a canvis i el present curs ha estat la consolidació del nou sistema. La implementació d’aquests és encara més impactant, ja que es van realitzar mantenint exactament els mateixos recursos humans (mateixos professors i mateixa capacitat docent) que en anys anteriors. L’assignatura va sofrir una reestructuració conceptual total, i en aquest article analitzarem els canvis realitzats per adaptar-nos a aquesta nova realitat en la que vivim, la nostra experiència com a docents i els seus resultats.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Enginyeria ; Tecnologia ; EEES
Publicat a: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



8 p, 70.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-21, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir