Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65422
La utilització de carpetes d’aprenentatge en les titulacions de la Facultat de Ciències de l’Educació : la construcció dels índexs
Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 2006
Resum: Els autors d’aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES. Aquest grup està format per professorat de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB interessat en la implementació de la Carpeta d’Aprenentatge en l’àmbit de l’Educació Superior (a partir d’ara CAES). Portem treballant en el marc de l’IDES des del 20041. En l’actualitat, som 10 professors i professores de 5 departaments diferents, més una professora d’una Escola Normal de Mèxic. El grup va sorgir per l’interès i la necessitat de crear un espai on reflexionar sobre com millorar el procés d’aprenentatge dels estudiants d’educació superior i gestionar el procés d’avaluació i regulació a partir de les CAES.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Carpeta d’aprenentatge ; Sistemes d’avaluació ; Reflexió sobre la pràctica docent
Publicat a: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



10 p, 104.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-21, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir