La planificació docent en ECTS en forma d'agendes d'aprenentatge de l'alumne
Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)

Data: 2006
Resum: En aquest treball s'ha desenvolupat una metodologia completa per a la generació de les agendes d'aprenentatge a partir dels plans docents de les assignatures. Per qüestions de complexitat, s'ha treballat només amb un tipus d'assignatures. En aquest cas, les de la titulació d'Enginyeria Informàtica (EI). De totes maneres, els resultats poden estendre's amb facilitat cap a qualsevol altre tipus d'assignatura i, fins i tot, aplicar-se per a un curs complet.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Matèria: Programació docent ; Guiatge d'estudiants ; Autogestió del temps ; Agendes d'aprenentatge
Publicat a: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



7 p, 42.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registre creat el 2011-01-28, darrera modificació el 2022-09-07



   Favorit i Compartir