Caront : implementació i millora d'activitats d'avaluació i primeres experiències amb diferents organitzacions docents
Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Rocarías, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Radeva Ivanova, Petia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Toledo Morales, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Vitrià i Marca, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)

Data: 2007
Resum: El gestor documental Caront basat en Moodle, del que es va presentar una primera comunicació en l'anterior JID continúa navegant en assignatures d'Enginyeria. Caront gestiona les diferents activitats que configuren una assignatura: gestió de grups, activitats, avaluacions, fòrums, wiki, etc. Algunes d'aquestes activitats s'han incorporat de les que disposa Moodle i d'altres s'han modificat per una millor adaptació als requeriments de les assignatures d'Enginyeria, tot i que fácilmente poden ser extrapolables a assignatures d'altres especialitatsEn aquest article es presenta la implementació o modificació de dues activitats que impliquen avaluació: tasques i autoavaluació. La tasca consisteix en plantejar activitats en què l'alumne ha de fer l'entrega d'un fitxer o conjunt de fitxers corresponents a un exercici, problema o pràctica. Aquesta activitat és avaluable i es pot presentar de forma individual o en grup. L'autoavaluació és un mòdul íntegrament implementat pels autors a partir del mòdul d'enquestes presentat l'anterior JID. Es tracta d'una enquesta que realitza cada membre d'un grup per avaluar el treball dels companys i el d'un mateix. És una activitat que només es pot plantejar si l'assignatura té grups de treball i de la que es poden treure estadístiques i un llistat amb les diferents valoracions fetes per a cada alumne respecte els seus companys. Un dels punts importants que pretenem amb Caront és la seva versatilitat en diferents organitzacions docents. En la darrera part de l'article es presenta l'experiència d'ús de Caront en diferents organitzacions docents en assignatures obligatòries i optatives d'Enginyeria Informàtica durant el curs 2006-07. Fruit d'aquestes primeres experiències han començat a sorgir propostes de millora i funcionalitats que s'adaptin millor a les organitzacions docents que s'han provat. S'espera pel curs vinent poder incorporar noves assignatures d'Enginyeria Informàtica i d'altres titulacions.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Matèria: Gestor documental ; Gestor de continguts ; Recursos virtuals per a la docència ; Moodle
Publicat a: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007



12 p, 475.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registre creat el 2011-01-31, darrera modificació el 2022-09-07



   Favorit i Compartir