Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65835
Introducció a l’estadística amb recursos tecnològics (tic) apropiats a cursos amb multiplicitat de grups : corrector de pràctiques
Castillo, Joan del (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Llorens i Massana, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Safont i Edo, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Serra i Mochales, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)

Data: 2007
Resum: Durant els darrers 4 anys, els professors del departament de matemàtiques de l'assignatura d'estadística a 1er de biologia hem dissenyat un model docent implementant recursos tecnològics a un curs introductori a l'estadística. Aquest model es pot aplicar a molts estudis que ofereix la nostra universitat. En particular, és molt interessant per a cursos amb multiplicitat de grups. Alguns de vosaltres us haureu trobat en algun moment, impartint matèries amb multiplicitat de grups. En aquest cas, hi ha dues possibilitats, o bé treballar de forma independent per a cada grup d'alumnes, o bé en equip. Aquest model que us presentem, és un software que hem creat per a la part pràctica, el qual aposta pel treball en equip i resol els problemes que comporta fer-ho ( com per exemple l'avaluació ). Cal notar que cada estudiant té un treball diferent però a la vegada equivalent, de manera que això el porta a treballar amb col·laboració, sentint-se atès i avaluat individualment.
Resum: During last 4 years, professors from mathematics department teaching an introduction to statistics in biology have been developing a teaching model, using technological resources, for a first course in statistics. This model can be applied to plenty of degrees in our university. In particular, it is very interesting for courses with multiple groups. Probably, most of you, at some point, have been teaching courses with multiple groups. In this case, there are two possibilities: either every professor works independently or together as a team. Our choice is to work as a team. The model that we are showing is a software that we have developed for the practical part and solves the problems that it supposes (like test corrections). It is well worth to say that every student has a different, but equivalent, work so that he found himself individually attended.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Estadística introductòria ; Nuevas tecnologías ; Mètodes d'avaluació i aprenentatge ; Introductory statistics ; New technologies ; New learning and assessing methods
Publicat a: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007



6 p, 293.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-02-02, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir