Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65996
Com aprenen els nostres alumnes més i millor?
Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Pividori, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Data: 2008
Resum: La voluntat d’aquesta recerca és, mitjançant un procediment d’enquesta, identificar aquelles estratègies d’ensenyament que poden ser mes efectives en relació a ajudar els alumnes a aprendre més i millor. La finalitat és construir un instrument que permeti analitzar situacions d’ensenyament i aprenentatge en l’E. Superior i, eventualment, orientar-les en la seva millora significativa. Per això ens centrarem en la valoració, per part de diverses tipologies d’alumnes, de situacions i d’activitats d’ensenyament proposades pel professorat a determinades matèries que estan cursant grups d’alumnat a diverses titulacions de quatre universitats catalanes.
Resum: The main aim of the research is identifying the most effective strategies in supporting a better learning process in H. Education. The basic mean we used to develop such analysis was a questionnaire. Our scope is to develop a valid tool to analyze teachinglearning situations in HE in order to both, to raise a better understanding of the learning qualities, from the student’s point of view, and to indentify the basic weakness in such a process, in order to improve it. The research has selected different kind of students, studies and learning contexts, in order to gather both a wider and a significant variety of teaching and learning situations in four Catalan universities.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Ensenyament i aprenentatge ; Millora ; Instrument ; Anàlisi ; Teaching and learning ; Improvement ; Questionnaire ; Analysis
Publicat a: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008



10 p, 79.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-02-04, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir