To cite this record: http://ddd.uab.cat/record/66007
Senyals i sistemes : de l'ensenyament a l'aprenentatge
Serrano, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Rexachs del Rosario, Dolores Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)

Date: 2008
Abstract: En aquest article es presenta una experiència docent en el camp de les enginyeries i mes en concret en una assignatura de caire molt matemàtic, Senyals i Sistemes. Les característiques addicionals que presenta l'assignatura es que té un nombre alt d'alumnes (més de 125) per grup, amb les metodologies tradicionals presentava un alt índex de suspesos i era gairebé impossible valorar el treball de l'alumne. Per portat a terme aquesta innovació s'ha canviat l'organització i gestió de l'assignatura, les activitats docents que es duen a terme, l'avaluació dels objectius que es proposen a l'assignatura i per a avaluar l'experiència es realitza una comparació dels resultats que obteníem abans i després d'aplicar les noves metodologies docents. Aquest canvi metodològic ens permet, d'altra banda, valorar el treball que fa l'alumne i tindre una realimentació a partir de les activitats que ens permetrà fer una avaluació formativa i conèixer el grau de satisfacció i implicació de l'alumne.
Abstract: In this paper we will present a teaching experience in the field of engineering and, more concretely, in a very mathematical subject, Signals and Systems. An additional characteristic to this subject is its high number of students (more than 125) per group, which before, with traditional teaching methods, presented a high index of student failure and made it practically impossible to value student work. We will comment on the organization of the class, the teaching activities that are used, the evaluation of the goals that are proposed in the subject and finally, there will be a comparison between the results obtained before and after having applied new teaching methods. This methodological change allows us, on the other hand, to value student work and to get feedback through activities that will allow us to make a formative evaluation and learn the degree of satisfaction and implication among the students.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Subject: Metodologia docent ; Organització ; Gestió ; Planificació ; Evaluació formativa ; Retroalimentació
Published in: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008



8 p, 109.3 KB

The record appears in these collections:
Contributions to meetings and congresses > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications

 Record created 2011-02-04, last modified 2014-06-10



   Favorit i Compartir
QR image